القائمة الرئيسية

الصفحات

روآية خيانة ليلة زفافى الحلقه الرابعه


 روآية خيانة ليلة زفافى

تأليف\ نورهان عبد الرحمن

(الحلقه الرابعه )
~....~....~....~
أنصدم على لما شاف الورقه اللى هو ماضى عليها أيوه دا خطى بس ازاى للاسف هو من المخدر اللى خده مش قادر يفتكر أى حاجه 
على بعصبيه : ازاى دا ازاى انا مش جوزك ابعدى تنى بقى دمرتى حياتى 
هالة : هو انت عاوز تاخد اللى انت عايزه منى وترمينى انسى 
على : يابجاحتك هو انتى ازاى كدا ازاى اتحولتى شيطانه داانا طول عمرى بعاملك كااخت عمرى أزياتك عمرى ضايقتك
هالة : ياااه داانت ع طول أزينى 
على : انا امتى وازاى وعملت ايه يخليكى تردهولى بالشكل دا 
هالة بدموع : كنت أعمى عمرك ماشوفت حبى ولا أهتميت طول عمرى بهتم بيك عمرك مالحظت انى بحبك انا صعب أعيش من غيرك مفيش حد يقدر يحبك قدى ولا يسعدك قدى 
صدقنى ياعلى والله ماهتلاقى حد يحبك زى 
على : وانتى بقى بالطريقه دى هتخدى قلبى انا قلبى مع نيرة 
هالة : بكرة بتحبنى 
على : بعينك انا مش عاوز غير نيرة 
هالة : بص بقى لو وصلت انى ارتكب جريمه عشان متبقاش ليها هعمل كدا انت ليا انا وبالمناسبة انا كنت جايه عشان اعرف هاجى امتى 
على :  تيجى فين 
هالة : اجاى اعيش مع جوزى يعنى هيكون فين 
على بعصبيه : لا انتى اتجننتى بقى ع الاخر دا مش هيحصل بااحلامك بس امشى بقى 
ونزل عاصم ع صوت اخوه 
عاصم :  انتى ايه اللى جابك هنا وعايزه ايه 
هالة : جايه اعيش مع جوزى 
عاصم :  جوزك مين هو اى واحدة رخيصه عملت علاقه مع واحد بقت مراته وبقى جوزها 
هالة : اولا انا مش رخيصه وحاسب ع كلامك وثانيا انا مراته والعقد اهو  
عاصم : على ايه دا 
على :  والله ياعاصم مااعرف اكيد مضتنى لما خدرتنى
عاصم : حلو اوى قضيه جميله وجاهزه بنت استدرجت شاب ليلة زفافه وخدرته وعملت معاه علاقه ومضته بالاكراه تقريبا هتخديلك فيها 10 سنين 
ملحوظة: عاصم اخو على محامى 
هالة : اعمل اللى فى خيالك كله انا ماشيه صح جدآ باى باى يااخو جوزى العظيم 

فى مكان تانى 
إسلام قاعد شارد فى نوران نعم فا انه الحب من اول نظرة 
تدخل الممرضه : دكتور ابدأ ادخل الكشوفات 
يادكتور دكتور اسلام حضرتك سامعنى 
إسلام فاق من شروده : كنتى بتقولى حاجه يا منى 
منى : كنت بقول لحضرتك ابدأ ادخل الكشوفات 
إسلام :  ايوه طبعا يلا 
وبدأ إسلام يمارس عمله ولكن قلبه مع نوران 

فى مكان تانى 
والداة نيرة :  وبعدين ياابو نيرة هنعمل ايه فى حال البنت 
والد نيرة : والله ماانا عارف مبقتش عارف حاجه 
نوران : انا هاخد نيرة بكرة واسافر عند عمتى يومين فى اسكندريه 
والدها :  ازاى لوحدكم 
نوران :  عادي يابابا احنا لازم نعتمد ع نفسنا ولازم نغير جو نيرة فخلينا نسافر 
والداتها : كلامها صح سيبهم يسافروا 
والداها :  ماشى هكلم عمتك واقولها 

وبالفعل تم تجهيزات السفر وسافروا البنتين 
وبعد ماوصلو لعمتهم اللى هى أخت والدهم الوحيدة عندها سيف وأدم وحبيبه 
سيف اللى طول عمره بيعشق نيرة من وهما صغيرين 
سيف بيدير شركو والداه وهما من الطبقه الغنيه سيف وسيم جدآ وأنيق وتقيل جدآ ومن كتر تقله دا عمره ما فكر يعترف بحبه لنيرة 
ادم راح جاب بنات خالو بالعربيه ويرن تليفونه وهو بالسكه 
ادم :  ياسيف متخفش والله سايق بالراحه 
سيف :  خلى بالك من البنات يا ادم وبلاش همجيه 
ادم :  حاضر ثق فيا 
سيف : عمرى 
وبعد وقت وصلوا فيلا عمتهم وتم التراحب بيهم ع أكمل وجهه 
حبيبة :  ماما انا هاخد نيرة ترتاح فى أوضتها فوق 
دلال :  أوكى ياحبببتى 
ملحوظه 
أدم فى تانيه كليه تجارة 
وحبيبه فى كلية اعلام 
ومايختلفوش عن اخوهم سيف حاجه فى الجمال 
ونيرة هى واختها فى ثالثه جامعه وحاليا هما فى اجازة اخر السنه 
وتنتهى حلقتنا

 روآية خيانة ليلة زفافى 

تأليف \ نورهان عبد الرحمن 

~....~....~....~

تعليقات